2009. augusztus 7., péntek

Póréhagyma krémleves



Kezdjünk levessel;) (vagyis Mici már megelőzött, tehát folytatom levessel:) )
A receptet a szomszédasszonytól hallottam,sajnos nem írtam le, így még a boltból is felhívtam, hogy akkor a póréhagymán kívül mi is kell még a levesbe??
Sorolta is rögtön: 2db húsleveskocka, egy szépszál póréhagyma, 2 deci tejszín, és valami leves betét. Én levesgyöngyöt használtam, szomszédék fokhagymás pirított kenyérkockával ették.

Az elkészítés kb. 10 perc (tehát nekem nagyon testhezálló): Felteszek egy liter vizet forrni, közben megpucolom a hagymát, és felkarikázom. A vízbebeledobom a leveskockát, ha feloldódott a hagymát is, és forralom 1-2 percig. beleöntöm a két deci tejszínt, összekeverem, és már tálalható is:)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése